Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zadel ligt nog steeds perfect, paard loopt er prima onder. Als je een diepe zit bent gewend, is de overstappen wel wennen want heel vrije zit. Maar uiteindelijk alleen maar goed, want mijn zit is er wel onafhankelijker door geworden 
harmen schreef:In de periode dat ik met haar meeging, heb ik ook meegemaakt wat sommige klanten doen/zeggen/willen/eisen.
Ik heb haar gisteren gesproken over Mutjei hierboven en weet dat dat Callista niet koud laat.
Misschien moeten we zadelmakers waarschuwen voor sommige klanten ipv andersom......
zorro schreef:harmen schreef:In de periode dat ik met haar meeging, heb ik ook meegemaakt wat sommige klanten doen/zeggen/willen/eisen.
Ik heb haar gisteren gesproken over Mutjei hierboven en weet dat dat Callista niet koud laat.
Misschien moeten we zadelmakers waarschuwen voor sommige klanten ipv andersom......
Dit vind ik niet helemaal eerlijk om te zeggen.. Ik ben zelf dus niet tevreden over Callista, maar ligt dat dan gelijk aan mij? Ik eis niets onmogelijks, alleen eerlijkheid van haar kant. En dat zij dan haar eigen portemonnee verkiest boven het welzijn van mijn paard, ligt dat dan aan mij? Moet ik me dan schamen? Dacht het niet.
Mutjei schreef:Zeg maar Ben, mijn vrouw staat hierbuiten.Zeg Ben/Wietske (Baretta) afbranden??? Waar heb je het over?
Mutjei schreef:Jij hebt idd jouw visie van jouw waarheid gegeven, ik blijf bij de antwoorden en vragen die ik je in mijn bericht heb gegeven.Ik heb niets anders dan de waarheid verteld en ik snap echt wel dat jullie als persoonlijke vrienden van Callista dit niet leuk vinden maar iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Mutjei schreef:Waarom ben je toen niet duidelijker geweest en heb je het verschil in visie niet goed besproken ??Mijn 'onbespierde' jonge paard was anders volgens Callista's eigen oordeel niets veranderd en het zadel hoefde niets aangepast toen ik haar liet komen na het bezoek van mijn osteopaat.
Mutjei schreef:Nee, vanzelfsprekend mag je je mening, positief of negatief uiten. Maar omdat je, de laatste 3,5 jaar, nergens anders op reageerde, behalve NU, waarschijnlijk ingegeven door je boosheid over jullie conflict, vond ik dat ik iets tegengas moet en mag geven op jouw mening.Enneh? Is mijn mening minder waard omdat ik niet actief ben op bokt?
Mutjei schreef:"Harmen" viel jou niet aan, maar plaatste slechts de nuance dat je niet iedereen tevreden kuntstellen, hoe goed je het ook probeert en hoe kundig je ook bent.Ik zou het verhaal zelfs niet openbaar geplaatst hebben als 'Harmen' mij niet aangevallen had na zijn gesprek met Callista over mij.
Mutjei schreef:Als je "Harmen's" berichten terugleest, zie je dat ze Callista kent en met haar meegewerkt heeft om ervaring op te doen, mss was ze er zelfs wel bij, in het geval van "zorro".Ben erg benieuwd wie Harmen is? Misschien wel Callista zelf gezien de info over Zorro.
Mutjei schreef:Vind je ?? Klets/Roddel/Praat jij nooit met branche genoten/collega's/vrienden over anderen en je ervaringen daarmee ?? Ik wel.Raar anders dat klanten en hun aankopen zo 'besproken' worden.
Mutjei schreef:Waarom ben je toen niet duidelijker geweest en heb je het verschil in visie niet goed besproken ??Mijn 'onbespierde' jonge paard was anders volgens Callista's eigen oordeel niets veranderd en het zadel hoefde niets aangepast toen ik haar liet komen na het bezoek van mijn osteopaat.
Mutjei schreef:Vind je ?? Klets/Roddel/Praat jij nooit met branche genoten/collega's/vrienden over anderen en je ervaringen daarmee ?? Ik wel.Raar anders dat klanten en hun aankopen zo 'besproken' worden.
Citaat:Vraag ik mij alleen nog af of die andere 2 stalgenoten van jou, die ook een Strada van Callista hebben gekocht, ook zulke slechte ervaringen hebben gehad ?
) het zadel nog beter zou liggen. Ik ben ondertussen mooi aan het sparen gegaan voor het nieuwe model zadel.