Euroriding Titan II vs. Euroriding luxor

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

babydolll

Euroriding Titan II vs. Euroriding luxor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 18:42

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn met de euroriding titan II en de euroriding luxor, vooral de evolution versie. ik vind persoonlijk de zadels allebei erg fijn zitten, alleen heb ik zelf het gevoel dat je je zit zelf meer kan bepalen bij de luxor, en dat de titan II dikkere keilkussens heeft dan de luxor.
Ben benieuwd of iemand wel eens met allebei de zadels gereden heet en wat jullie voorkeuren zijn!

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:11

Ik heb een titan gehad. Zou nooit meer zo een zadel kopen. Veel te gedwongen en daarnaast paste het niet op mijn paard. Veel te weinig ruimte voor een paard met een gespierde schoft. Boom was overigens ook te rond. Idem voor de diamant.
En als het zadel voor de pony in je profiel is zou ik mij twee keer bedenken voordat ik er een euroriding op zou gooien.

babydolll

Re: Euroriding Titan II vs. Euroriding luxor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 19:13

bedankt voor je reactie! Vervelend dat het zadel niet paste! de euroriding titan II en de luxor hebben dezelfde boom, de titan lag perfect op mijn merrie! Daar ben ik dus niet bang voor..