ik heb een vos kleurig paard

ik weet niet of je de kleur helemaal goed kan zien...
en zou het mooi staan als je alleen een bruin zadel hebt en de rest gewoon zwart, of moet de rest dan ook bruin?
zoals dit:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

moelly schreef:Hey Sanne!
(was in 2008 mee naar Pesse, scholenconcours)
Meisje bij ons op stal had ook zo een, maar zodra je er een week op had gereden was hij al versleten op de plek waar de beugels zitten..
Maar dit weerhoudt je er natuurlijk niet van om hem te kopen.
Ik zou voor bruin gaan..
Watapatja schreef:moelly schreef:Hey Sanne!
(was in 2008 mee naar Pesse, scholenconcours)
Meisje bij ons op stal had ook zo een, maar zodra je er een week op had gereden was hij al versleten op de plek waar de beugels zitten..
Maar dit weerhoudt je er natuurlijk niet van om hem te kopen.
Ik zou voor bruin gaan..
jij zat bij dianne in de manege les ofniet?![]()
had dat meisje een bruin of zwart zadel?
). Hier ook een vos, en bruin staat het superchique. Ik heb echt alles bruin, tot aan de beenbeschermers aan toe. Helaas geen foto voor je als voorbeeld. dierfysio schreef:Op mijn vos heb ik een zwarte dressuurset en een bruine springset. Bruin vind ik 3x mooier staan (maar ik had dat zwarte spul eenmaal al, en het wegdoen voor de kleur alleen ging me te ver). Hier ook een vos, en bruin staat het superchique. Ik heb echt alles bruin, tot aan de beenbeschermers aan toe. Helaas geen foto voor je als voorbeeld.
pinkie87 schreef:bruin mijn vriendin heeft ook op een vos een bruin zadel liggen staat super
http://94.100.120.90/1293350001-1293400 ... _CMPg.jpeg
kijk maar
en haar hoofdstel is zwart of niet?
! Vind ik voor een springzadel echt het mooist, terwijl een dressuurzadel het mooist in het zwart eruit komt. Staat ook prima op een vos hoor:
(is overigens geen rossner maar een butetje, maar gaat om de kleur natuurlijk)Zarena schreef:Absoluut bruin! Vind ik voor een springzadel echt het mooist, terwijl een dressuurzadel het mooist in het zwart eruit komt. Staat ook prima op een vos hoor:
http://img577.imageshack.us/img577/5825 ... xy1004.jpg (is overigens geen rossner maar een butetje, maar gaat om de kleur natuurlijk)
Zwart hoofdstel erbij is absoluut niet storend, en wie weet loop je ergens wel tegen een leuk bruin hoofdstelletje aan tzt.
bruin lijk idd wel erg mooi