Ervaingen gezocht met dekjeskast

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Carliijn

Ervaingen gezocht met dekjeskast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 13:22

:wave:

Ik heb in de planning staan om binnenkort naar de ikea te gaan en daar ga ik op zoek naar een stelling waar mijn dekjes en dekens goed inpassen.
Het liefste heb ik een stelling waar ook van die haakjes aan zitten waar ik dan ook halsters/touwen etc. aan kan hangen.

Nou ben ik benieuwd naar ervaringen! Welke kast heb jij? Bevalt hij goed? Behalve dat het goed is om ervaringen te horen over de plus en minpunten van bepaalde kasten, scheelt het natuurlijk ook een boel zoekwerk in die gigantische winkel :=

Barst maar los :D
Laatst bijgewerkt door Tanja op 30-04-11 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 14:48

Ik heb 2 jaar geleden een houten klerenkast gekocht daar :) die heeft dus ongeveer een jaar als klerenkast gedient, en daarna overgestapt naar de dekjes

In de kast zaten bovenin 4 plaken, hierop had ik beenbescherming, bandages, teugels, bitten, je weet wel de frutsels :D mn handige pappa heeft de stang (waar je dus normaal jurken etc aan op hangt) er tussen uit gehaald. En zo had ik heel erg veel ruimte :D Hier lagen mooi dekjes en dekens gestapeld :D

Probleem was wel dat er een stuk plank voor de bodem zat :P ja beetje erg rare uitleg, maar het komt er op neer dat de onderste deken het moeilijkste te pakken is :P

edit: omdat deze kast gewoon op mijn kamer stond, had ik dus ook geen slot erop, dit was ook niet mogelijk...

wel staken er van die deurknoppen uit, als je daar een ketting om hangt :) ?
Laatst bijgewerkt door Maureen_M op 29-04-11 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

friesiszwart

Re: [GZ] Dekjeskast

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 15:11

In het verleden had ik op stal een diepe ijzeren kantoorkast die ik van binnen helemaal aangepast heb naar mijn inrichtingswensen. Ideaal omdat al mijn spullen erin paste wat ik regelmatig op stal nodig had, daarbij al het mentuig, zadel en hoofdstel maar ook omdat de kast op slot kon.

Mnoonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 23:58

Carliijn

Re: [GZ] Dekjeskast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-11 11:51

Dat is precies wat ik zoek! En nog een betaalbare prijs ook ;) Bedankt, daar ga ik naar kijken.