Ik rij op een Barefoot Arizona maat 2 (zonder VPS zadel komt uit 2008). Onder dit zadel heb ik een Budget pad liggen. Nou ben ik daar niet helemaal meer over te spreken en wil een andere pad kopen. Geen (nep)wol, te warm namelijk.
Heeft er iemand een of beide pads in huis en onder een BF Arizona maat 2 liggen? Ik ben benieuwd hoe het er uitziet!
pmarena
Geplaatst: 29-04-11 10:57
Ik heb wel ergens rond 2005 een keer een HAF-barrel-pad in huis gehad en gepast onder een Arizona , maar die viel niet zo super geweldig. Even kijken of ik nog een plaatje heb.... ja gevonden Hier met aanbiedingszadels erop.
Nu weet ik alleen niet meer zeker of dit een maat 1 of maat 2 was , ik dacht een maat 1 eigenlijk !
En dit was volgens mij een maat 2 :
Een Arizona maat 2 heeft in principe een ruglengte van 63 cm en een zijlengte van 38 cm. Maar dit kun je natuurlijk altijd even nameten bij je eigen zadel
Dan lijkt de eerste pad me net zoiets als de barrel-pad en dus wat aan de krappe kant.
De 2e pad is een supermooie pad , heb ik ook gehad ! Dacht dat die print uitverkocht was Die zou wel ruim onder je zadel moeten passen
Induna
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-11 12:59
Hoi! Bedankt voor je reactie en duidelijke foto's! Het is inderdaad een beetje krap onder een maat 2 zadel.. dan is die 2e pad wel beter Ik hoop dat ze dat kleurtje nog wel hebben, vindt hem wel gaaf
Edit: je hebt toevallig geen foto's van die 2e pad met een Barefoot zadel erbij? Ik vraag me namelijk wel af of hij niet er groot is voor bij de Arizona..
pmarena
Geplaatst: 29-04-11 14:33
Nee , die heb ik niet , anders had ik die wel voor je geplaatst
Josefien hier op Bokt had deze pad wel onder een Missoula Nut zadel , en die foto ook wel eens op Bokt geplaatst dacht ik.
Tja je kunt natuurlijk altijd gewoon even een lakentje / handdoek / deken opvouwen tot de maten van de pad en dat passen onder je zadel
Induna
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-11 14:43
haha ja, dat is ook nog een idee! Ik ga wel even wat proberen
De Budget Pad is eigenlijk ook gewoon te klein voor de maat 2 Arizona , hij is echt voor de maat 1 zadels op maat gemaakt , dus wel begrijpelijk dat je wat anders zoekt hoor