Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Linda1989 schreef:Ik denk dat ze te klein zijn, dit omdat de kogel en de binnenkant van de pees niet geheel beschermd wordt. Op foto 1 & 2 vind ik dit goed te zien.
Zijn de peesbeschermers die je hebt gekocht voor de voor of achterbenen? Ze lijken mij op de peesbeschermers die ik vooral zie gebruikt worden bij de voorbenen. Voor de achterbenen heb je wel strijklappen die korter zijn, maar toch aan twee kanten beschermen.
: ja ze zijn inderdaad te klein/krap, het elastiek is te kort en het harde gedeelte (schaal?) is ook te klein, weet niet hoe ze van voren zitten, passen ze dan beter? Heb je dat al geprobeerd? 
Qilan schreef:Sommige mensen gebruiken die ook achter, sommige pony's./paarden die schaven agter hele erg en dan heltp alleen een kogelbeschermer niet, dit is dan een goedkopre oplossing dan van die 3 in 1 beschermers.
Op eerste gezicht vind ik ze wat klein, denk dat ze voor beter passen en dat je achter pony nodig heb, als je hoge agter wilt gebruiken:)
xx