Omdat ik door de bomen het bos niet meer zie, jullie advies, mening en ervaring graag
.Mijn situatie:
Paard in questie: 9 jarige eigenzinnige dominante haflinger met soms gebrek aan stuur.
Ter info:
Ik ben niet van plan, met boven genoemd paard buiten te gaan rijden met barebackpad
, dus het gaat puur om bak werkzaamheden.Wat is nu een fijne pad, zelf neig ik naar Emiel Voest de Luxe of de F.R.A freehttp://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/equixantosbarefoot/article10400219.jpg Omdat ik metname over de Voest zoveel positieve recensies heb gelezen.
Aan beide pads hangt een 'aardig' prijskaartje, al is de FRA iets goedkoper. Na zoek en speurwerk kwam ik de Bareback van Barefoot tegen, welke zich weer profileert door de 3-punts singelbevestiging. Ik heb geen van 3 ooit onder mijn kont gehad, dus kan niet oordelen welke pad de meest 'stevige' zit zal geven, het beste voor mij zal zijn, maar ook geen 'drukking' geeft op de rug van mijn pony....... Kortom.......HELP
Dus, wie o wie rijdt er (veelvuldig) met BBpad, waarom heb voor die pad gekozen en wat zijn in jou ogen de voordelen ten opzichte van andere pads?
Barst los