MR zadels (mac rider) iemand ervaring mee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

easterimage

MR zadels (mac rider) iemand ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 20:10

Beste allemaal,

Ik ben even benieuwd naar ervaringen met MR zadels. Niet met de passervice, maar met het zadel zelf.

Groetjes!

easterimage

Re: MR zadels (mac rider) iemand ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 10:57

iemand?

Askor_Djarne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 10:09

Hoi hoi,

Graag zou ik al eerste willen zeggen dat mr en macrider absoluut twee verschillende merken zijn. Zelf heb ik sinds kort de overstap gemaakt naar een macrider olympic. Echt een super zadel en ik brn echt heel erg goed voorgelicht door twee dames in de stand op outdoor gelderland. De aanmeting was ook echt goed. Er werd heel goed naar mijn paard gekeken en hoe ik erop zat en of het echt goed lag. Hopelijk heb je iets aan mijn informatie. Als je vragen hebt hoor ik het graag.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 11:56

Een stalgenoot van mij heeft een macrider zadel. Over het zadel is hij erg enthousiast, ik heb er ook even in mogen zitten en voor zijn paard is het een fijn zadel om alle gangen fijn uit te zitten. Ik heb wel begrepen dat er wat veranderingen binnen macrider zijn, het was namelijk een heel gedoe om voor de opvulbeurt een dag te plannen (die bij de prijs inbegrepen zit als je een nieuw zadel koopt). In eerste instantie was er een meneer die dit deed, maar er is toen een vrouw geweest die dit over heeft genomen. Hoe dat nu is weet ik niet..

Askor_Djarne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 14:41

Dat klopt inderdaad, waarschijnlijk heeft hij dan nog een mr zadel en geen macrider. Aangezien alleen de rechten overgenomen zijn en de zadels helemaal veranderd zijn. De service van macrider is heel prettig. Ze komen zo spoedig mogelijk langs. Ik ben niet anders dan vol lof over de macrider zadels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:39

Volgens mij is het nog allemaal 1 pot nat. Eerst waren het cavaletti zadels, die zijn toen overgegaan naar MR zadels. Deze afkorting staat voor:....Mac Rider.,
Ik vind ze erg fijn zitten, past goed op mijn brede haflinger. En er zijn natuurlijk niet veel dressuurzadels die daarop gaan passen.
Het leer is boterzacht dus wel gevoelig voor slijtage. Ik vind dat ze erg lijken op hulsebos zadels.
Groet Brigitte

Janine1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 10:06

het zijn absoluut fijne zadels, wil eigelijk ook geen andere meer, maar de service van die mensen word je echt spuugzat er is ons een nieuw zadel toegewezen omdat ons zadel scheef is, dat loopt nu inmiddels al 2 jaar. en nu blijkt het dat ze op de fles zijn.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 14:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 14:59

astridastrid ik ebn nu even het spoor bijster. De Mr zadels/ mac rider worden geleverd door mr ruiterhuis in middenmeer. (bij mijn weten) Dat betekent dat de zaak dus nu failliet is en ik naar de service kan fluiten?

Janine1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:30

Janine1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:34

brigitte2 schreef:
astridastrid ik ebn nu even het spoor bijster. De Mr zadels/ mac rider worden geleverd door mr ruiterhuis in middenmeer. (bij mijn weten) Dat betekent dat de zaak dus nu failliet is en ik naar de service kan fluiten?

en ja idd is de zaak failliet. en zal de service zich ook nergens meer mee bemoeien helaas, ook wij zijn druk bezig naar service te zoeken voor dit zadel,
alles word op de veiling verkocht van deze zaak

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:29

staat nu op MP dat er een zaak tegen MR aangespannen is

kjald

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 15:35

Hallo,

Ik zat ook maar te wachten wanneer mijn zadel gebracht zou worden en was ongerust. Ben toen gaan googelen en kwam op de site van:
MacRider Dressuur- en springzadels
Veenhuizerweg 5
3881 SV Putten
Servicenummer: +31 (0)6 50 20 30 40
E-mail: info@macrider.com
Tel: 06-502030040.
http://www.macrider.com/index.php?optio ... 92&lang=nl

Hier las ik een waarschuwing over Geert en zijn zaak.(mr ruiterhuis in middenmeer)
Ik heb hem gebeld en hij wist mij een hoop te vertellen, hij wil ons helpen met het stoppen van geert zijn (judas)praktijken.
Alleen heeft hij onze hulp nodig en vraagt of wij/ik op papier wil zetten wat mij is overkomen en hem dit te mailen om zoveel mogelijk informatie te verzamelen.
Jullie kunnen hem altijd bellen voor informatie.

Groetjes

Ps wat is MP

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 18:09

MP= MarktPlaats

Heeft iemand wel ervaring met de dealer in groningen van deze zadels.
Iemand die ik ken gaat of heeft inmiddels deze leverancier gebeld voor een afspraak om zadels te passen.

miepiemyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 08:24

Even voor de duidelijkheid: MR zadels is niet Mac Rider. De rechten zijn overgenomen en naar wat ik begreep zijn de zadels nog verder ontwikkeld. M.R was voorheen Cavaletti, dat is overgenomen door Geert, die heeft het, ik meen begin dit jaar, overgedaan aan de huidige eigenaar.

Overigens voor de volledigheid: M.R Ruiterhuis is (nog?) niet failliet. De winkel is leeg gehaald en de spullen zijn geveild, maar er is geen faillissement uitgesproken. Dit is ook te vinden op de site van de Kvk als het goed is. Ik weet niet hoe het dan zit met garantie en dergelijke. Misschien even via de rechtsbijstand vragen?

Kan iemand mij een link geven waar in staat dat er een zaak tegen MR is?

snottebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:32

pauytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:31

Ik heb sinds kort een MacRider zadel! Echt een superfijn zadel is het. Zit heerlijk en ziet er mooi uit.