onbeleerd, maar wel mens-gewend.
Wat heb ik de komende tijd nodig als ik met haar ongeveer alles wil doen behalve inrijden

(ik heb vandaag mijn zadelkast 'ingeruimd'.. met wel maarliefst een halster + touw, graasmasker, emmer en een poetssetje
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) 
).
ik dacht het dekje dan onder de longeersingel te doen idd (degene die ik krijg is geloof ik ook elastisch? ) 
Klijntjuh schreef:Mijn lijstje word dus nu:
- Longeerlijn
- Longeerzweep
- EHBO -set (goeie!! ze staat in een kudde. ongelukje zo gebeurd)
- 'snoepjes' voor trainen toch?
- dekje voor wennen..
- zweetdeken (voor als het fris is, en ik heb haar gewassen wel handig
Peesbeschermers zijn ook leuk (hun eerste stappen daar mee
) maar verder niet absoluut niet noodzakelijk of zo. Nouja, wel handig als ze het kennen.
)
(badstof deken voor na het wassen)
) maar ik heb wel een halstertouw, een leadrope en een longeerlijn (al gebruik ik die laatste nauwelijks meer). Leadrope heeft net weer een andere lengte en is van ander materiaal dan mijn halstertouw en longe. Zou ik niet op bezuinigen.

Ik heb die van Equixantos.
Sodeletuut schreef:Ik vind een leadrope echt geweldig. Zeker het geld waard, het is het enige touw wat ik nog gebruik. Ideaal. Lang genoeg voor grondwerk en longeren, en niet zo lang als een longeerlijn. Ook een goed gewicht, ligt fijn in de hand.Ik heb die van Equixantos.
En verder vind ik een Stick ook erg handig voor grondwerk.