Foto van de zweetafdruk?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Foto van de zweetafdruk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 18:38

Hallo,

Zijn er mensen die een foto hebben van de zweetafdruk van hun zadel? :) Ik ben daar wel benieuwd naar. Ik heb zelf net een nieuw zadel en twijfel een beetje, daarom zou ik graag vergelijken.

lovey_ou

Re: Foto van de zweetafdruk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 18:47

Ik heb geen foto maar meestal is het gewoon een vlek niet perse in de vorm van het zadel. Waarom twijvel je? Denk je dat het zadel niet goed ligt? Want dan zou ik gewoon de zadelmaker laten komen :j

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 18:49

De zadelmaker heeft dit zadel net gisteren aangemeten.
Achter de schoft, onder de ruggegraat, boven de schouder, zijn twee plekken iets minder bezweet. Het kan komen doordat ze daar 'kuilen' heeft, want dat heeft ze, maar misschien ook omdat het zadel niet zo goed past. Verder is er een plekje op de ruggegraat achter de schoft iets bezweet, maar ik vermoed dat dat door mijn dekje komt. Kan dat? Want als ik het zadel er los op leg zie je dat er veel ruimte tussen het zadel en de ruggegraat zit.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 20:35

Ja kan best dat het door je dekje komt hoor lijkt mij :j zoals ik al zei is de zweetvlek bij mij ook nooit in de vorm van het zadel maar loopt het gewoon meer naar achter dus neem aan dat dat bij jou ook gewoon het geval is maar misschien kan je de zadelmaker bellen om het even te vragen? Die heeft er natuurlijk meer verstand van en bellen is 'gratis' :P

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 20:37

Ik zal je een foto sturen zodra ik een goede heb :P