Sevilla pad onder Barefoot Cheyenne (boomloos zadel)?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paatie

Sevilla pad onder Barefoot Cheyenne (boomloos zadel)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 16:50

Hoi,

Ik doe nu de hele tijd met dezelfde pad onder mijn Cheyenne, wordt na een tijdje natuurlijk erg vies en het zou handig zijn als ik af kan wisselen met 2 pads zodat ik ze dan om de beurt kan wassen. Nou zag ik de Sevilla pad ( voor het Sevilla look a like barefoot zadel), ik vind deze pad erg mooi. Zou deze onder mijn Barefoot Cheyenne zadel goed liggen? Opzich kan je alles er natuurlijk onder leggen... maar ik vind het erg belangerijk dat de ruggengraad vrij blijft, goede drukverdeling enz.

Ik hoop dat iemand misschien ervaring heeft, of weet hoe het zit met een ander model pad :D
alvast bedankt! ;)

paatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 16:56

Het gaat om deze pad trouwens: Afbeelding

boooo

Re: Sevilla pad onder Barefoot Cheyenne (boomloos zadel)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:31

Ik denk het niet, aangezien er (volgens mij!) geen inlages inzetten/kunnen. :n
Anders moet je Boomloosrijden even een mailtje sturen!

paatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 19:06

nee, ben bang dat je gelijk hebt inderdaad :P ik zal het voor de zekerheid nog op de site proberen ;) bedankt!

pmarena

Re: Sevilla pad onder Barefoot Cheyenne (boomloos zadel)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 18:20

Hoi , deze pad heeft geen inlage-vakken inderdaad en zou ik dus zeker niet aanraden voor onder een Cheyenne zadel hoor !

Bij www.nickyskeet.nl bieden Nicky en Mart de service om normale dunne Engelse zadeldekjes te voorzien van inlage-vakken , zodat je die onder je Barefoot kunt gebruiken :)

paatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 08:46

Hee, dat is handig. Hebben die ook nog een beetje nut... liggen nu niks te doen in me kast. Bedankt voor de link! ;)