Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MelanieB schreef:Waar ik dus pas aan dacht: was er maar een bandage rollerecht zo iets waar je bandage uiteinde omheen doet oid en dat je dan aan een hendeltje draait en dat de bandage dan netjes worden opgerold
Aangezien ik vaak na het wassenof na rijden geen zin heb om ze netjes op te rollen..
mang schreef:MelanieB schreef:Waar ik dus pas aan dacht: was er maar een bandage rollerecht zo iets waar je bandage uiteinde omheen doet oid en dat je dan aan een hendeltje draait en dat de bandage dan netjes worden opgerold
Aangezien ik vaak na het wassenof na rijden geen zin heb om ze netjes op te rollen..
die bestaat(maar is wel onwijs duur )
mang schreef:
Vjestagirl schreef:Een halster wat echt heel klein op te vouwen is, en dus in m'n jaszak past.
shirleyp schreef:Ik wacht nog op een paard met klittenband op de manenkam zodat je de manen eraf kunt trekken en netjes gevlochten knotten er op kunt plakken. Dat zou pas tijd schelen! Maar vrees dat dat niet te realiseren is, haha!
Edit: misschien doekjes waarmee je de geslachtsdelen van je paard schoon kunt houden? Nu was ik de boel van mijn ruin af en toe, maar wekelijks een doekje erover is natuurlijk veel beter!