De enige peesbeschermers die groot zijn én ruim elastiek hebben, zijn die van Lamicell en daarna komt Harry's horse. Eskadron is per definitie altijd te krap bij mijn paard en ik heb de BR pro max set gekocht maar die is eigenlijk aan de krappe kant....
Pytje
Geplaatst: 11-04-11 08:51
Ik heb een paar beenbeschermers van tri zone, het is maat L, en voor mijn paard te groot. Mocht je nog op zoek zijn naar een paar, mag je de mijne wel overnemen. Normaal past mijn paard gewone maat peeskappen, dus deze zijn nog een stukje groter dan normale
Op mijn kasteel zaten de peesbeschermers van HH altijd prima. BR gingen idd niet dicht, net als eurostar.
Is het trouwens nog gelukt met dat bit? Ik zat later nog te denken dat die 13,5 wel het proberen waart zou zijn. Mijn paard had van regulieren bitten 14 of 14,5. Maar de 13,5 van K&K zat prima doordat deze net even een andere hoek maakt.
Ik rij met Leg Wraps van Indra. Niet omdat de mijne grote benen heeft hoor (tegenover gesteld) maar hij heeft een bult achterop zijn pijpbeen waardoor en geen standaard beschermers goed om kunnen.
Eeffii
Geplaatst: 11-04-11 14:59
ik had voor een paard van 1.80 de grootste maat peesbeschermers van tekna, dat is een merk van imperial riding. Ik rij dit paard niet meer dus ze zijn te koop. Ze zijn in goede staat, als je interesse hebt, pb dan maar!
Appelsapje
Geplaatst: 11-04-11 16:26
Lamicell is echt perfect maar ook die van Anky en HH vallen groot
Ik had voor mijn paard van 1.85m de grootste maat BR en dat paste hij echt heel goed.
Mosh
Geplaatst: 11-04-11 20:32
De BR Pro Max beschermers vallen groot en zijn van vergelijkbare kwaliteit als de Eskadron Allrounds. Zijn ook wat vriendelijker voor de portemonnee. Bij Norton zijn de klittebanden zeker ruimer dan normale BR beschermers.
Laatst bijgewerkt door Mosh op 11-04-11 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt