Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hopelijk komt het weer helemaal goed met de rug van je paardje en denk erom, als je zelf het idee hebt dat het niet goed is, niet doen! Dat heb je van deze situatie wel geleerd denk ik, al is het een harde les
Ik wil het beste voor mijn paardje, ikzelf kom op de 2e plek (qua zadel dan)Dancer schreef:Ik denk dat ik weet wie zadelmaker Y is. En inderdaad hij zegt dat alle bomen van zadels scheef zijn. In elk geval de zadels die niet bij hem weg komen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jouw boom niet scheef zou zijn, ook omdat ze bij de ruitersportgroothandel ook al zoiets gezegd hebben.
Ik zou in jouw geval denk ik toch rechtsbijstand inschakelen. Die verzekering heb je niet voor niets. Wellicht kunnen ze je in elk geval advies geven.
Je zou in elk geval bij zadelmaker Y kunnen proberen om een ander zadel aan te schaffen. Hij staat verder wel heel goed bekend.

Alleen als ik de verklaring van Y zou hebben, dán zou het nog wel eens kunnen betekenen. 
) maar ergens vind ik dan ook dat hij z'n mond moet houden tegen jou. Want als hij tegen jou wel dergelijke uitspraken doet maar die niet officieel wil bevestigen.....dan is hij blijkbaar toch niet zo zeker van zijn zaak , denk ik dan.... Zinia schreef:Natuurlijk kan ik begrijpen dat hij het zadel, dat niet bij hem gekocht is, als scheef zou bestempelen. Maar wat voor baat heeft hij er bij om een Stubben zadel als onvoldoende te bestempelen en hem zelfs niet meer kan maken? .
Tieme schreef:Zinia schreef:Natuurlijk kan ik begrijpen dat hij het zadel, dat niet bij hem gekocht is, als scheef zou bestempelen. Maar wat voor baat heeft hij er bij om een Stubben zadel als onvoldoende te bestempelen en hem zelfs niet meer kan maken? .
heel makkelijk, dan koop jij misschien (bij hem) een ander zadel![]()
het is eigenlijk een beetje hetzelfde idee als met hoefsmeden. hier kraken ze ook continu elkaars werk af in de hoop dat je naar hun overstapt.
Tieme schreef:heel makkelijk, dan koop jij misschien (bij hem) een ander zadel![]()
het is eigenlijk een beetje hetzelfde idee als met hoefsmeden. hier kraken ze ook continu elkaars werk af in de hoop dat je naar hun overstapt.
truus1970 schreef:dubbel gepost....
) maar toevallig kreeg ik dezelfde advocate en nog mooier was; ze reed zelf paard en jureerde ook. Dus ze wist wel waar ik het had toen ik vertelde over het zadel.