Verschil GPG beugels en GPG adapter?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Verschil GPG beugels en GPG adapter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 22:07

Hoi!

Ik krijg snel last van m'n rechter enkel dus denk er over deze beugels aan te schaffen.
Ik zou graag willen weten of er verschil zit in de GPG Beugel en GPG adapter? En is het ook wel fijn bij een paard dat wat meer beweging heeft?

Ik hoor graag jullie ervaringen!

Joki

Re: Verschil GPG beugels en GPG adapter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 08:15

Adapters heb ik geen ervaring mee. Ik heb mijn GPG beugels juist gekocht om op paarden met meer beweging door te kunnen zitten en daar bevallen ze me erg goed voor

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 11:34

Ik heb adapters gehad, was er totaal niet over te spreken. (Sprongen uit elkaar, heb wel nieuwe gekregen, maar uh het is maar goed dat er niks ernstigs is gebeurd toen).
De beugels heb ik geen ervaring mee. Maar sinds kort heb ik van die beugels met rubber aan de zijkanten van je voet (buigbaar) en die zijn heel fijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 13:27

ik heb GPG beugels! ze zijn erg fijn vind ik :)

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 07:47

Ik heb met GPG beugels gereden en heb nu zelf de GPG adapter voor aan de beugels.

Bij de GPG beugels had ik een vrij onrustig onderbeen. Verder vond diegene waar ik ze van leende het een nadeel dat er een vast en niet vervangbaar beugelblokje in de beugels zit. Dat is nu versleten en ze moet eigenlijk nieuwe kopen.

Die voor aan de beugels vind ik erg fijn. Heb ze van de Horse House met 25% korting (daar mag je ze ook 2 wk gratis uitproberen)

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 19:42

Ik rijd met mijn springzadel ook met de GPG beugels. Ik heb wel losse stijgbeugelblokjes erin.
Zou inderdaad niet die met een vast raster kopen ivm slijtage.

Mij bevallen de stijgbeugels echt super!