Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zoals ik het op de fotos zie valt het niet eens heel erg op namelijk danny2000 schreef:Deze antwoorden had ik eigenlijk wel verwacht....
Ik moet 50 km rijden naar een goede zadelmaker (woon een beetje achteraf). Vroeg mij af of iemand een dergelijke schade heeft laten repareren en wat dan ongeveer de kosten zijn geweest. Het is verder een knap zadel maar deze schade is heel lelijk en echt zichtbaar. Heb er geen last van tijdens het rijden maar vind het niet mooi.

Schangah schreef:Aangezien er een ongeluk mee is gebeurd lijkt het mij eerder verstandiger uit te zoeken of de boom geen schade heeft opgelopen voordat je onkosten gaat maken voor het herstel van het leer. Ik zou zelf dit zadel niet zo gekocht hebben wetende dat er een ongeluk mee is gebeurd.
Vraag: waarom ligt er onder een zadel dat goed op je paard zou passen een bontje
Daarnaast is dit volgens mij zadel nr zoveel dat je aanschaft en binnen no time weer te koop zet. ben je nu al diverse keren tegengekomen hier over zadels.
Mijn advies is om een goede zadelpasser te laten komen en niet zelf aan te blijven rommelen.