Ik wil toch mijn pony iets beschermen als we buitenritten gaan maken. En dan met springschoenen(voor). Hij wil nogal eens over zijn eigen pootjes struikelen of ontzettend lomp lopen,vooral als hij wat langer onderweg is.
Nu zoek ik springschoenen die zacht en comfortabel zitten en heel belangrijk: geen water opnemen!!! Ik wil alles kunnen doen op buitenrit zonder rekening te hoeven houden met beschermers,dus ook door het water.
wie tipt mij?
Vjestagirl
Geplaatst: 31-03-11 10:34
Gewoon van die hele simpele, ouderwetse plasticen.
Deze dus
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 31-03-11 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja heel fijn! Ze blijven super op hun plaats zitten verschuiven echt helemaal niet. Hebben een goede pas maat, en die bobbel is super fijn! Ik vindt ze echt super! Zeker voor dat geld
HH heeft sinds kort de Pro-lights springschoenen van lichtgewicht materiaal, glad zodat het niet schuurt en nemen geen water op, weer heel anders dan die simpele rubberen, denk dat je ze minder snel verliest omdat ze erg licht zijn. Staan op de site van HH.
Heb ze nu een week, zit al wel een scheur in (alleen in de bovenlaag), maar liever in de springschoen dan in de hoefbal
Ik heb ook een M, voor een E pony Er zit ook zo'n ding in voor in de holte, zodat ze niet gaan draaien, werkt ook heel goed, maar ik vind dat als ze in het water zijn geweest ze wel wat ronddraaien (dat had ik gister, maar ik ging veel galoperen omdat het begon te onweren ) Daarna draaide ze weer goed en bleven ze ook goed zitten
Edit: Ik denk dat ze blijven drijven en dat daarom ze waren gedraaid