Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tigra_ schreef:Dus je wilt de hele boom van het zadel vervangen? Ik denk dat dat erg duur wordt. En gezien het zadel al wat ouder is zou ik dat niet doen. Ook zou ik niet de boom laten repareren blijft vaak toch een zwakke plek.
courtjuh schreef:Tigra_ schreef:Dus je wilt de hele boom van het zadel vervangen? Ik denk dat dat erg duur wordt. En gezien het zadel al wat ouder is zou ik dat niet doen. Ook zou ik niet de boom laten repareren blijft vaak toch een zwakke plek.
Als zij het zadel fijn vind en zegtd at ze het altijd goed onderhouden heeft en het er dus niet oud uit ziet, zou ik liever de boom vervangen dan een geheel nieuw zadle kopen!
Trouwens ik weet niet of je fugers kent??
Ik weet ook niet waar je woont natuurlijk
Colway schreef:Hoezo blijft het een zwakke plek bij lassen dan? Bij auto's zijn de lasnaden/lasplaten vaak nog sterker juist dan het gewone metaal
Maar goed, ik zou er zelf geen 300,00 voor over hebben om zo'n zadel te laten maken, zonde ja...Maar ja, liever een paar 100 bijlappen en dan maar een nieuw zadel
Colway schreef:lasnaden zijn doorgaans juist verschrikkelijk sterk, het metaal breekt vaak juist niet op de lasnaad
Mijn broer is lasser..Vandaar
En juist daar gaat het fout, zadelmakers prutsen het liefste zelf...(met als gevolg dat die lasnaden alles behalve sterk zijn...)