freeform enduro of ghost standaard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dribbelkont

freeform enduro of ghost standaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 22:35

welk zadel ben je meer over de spreken?
wat zijn de voor of nadelen over het zadel?
hoe behoud zicht het zadel?

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 22:46

Meid, probeer gewoon alles uit en kijk wat het beste bevalt, dat is toch voor iedereen anders. Zoveel mensen, zoveel meningen. Zoveel paarden, zoveel ruggen. Wat voor de een heerlijk zit, is voor de ander verschrikkelijk.Ík begrijp dat je het beste wilt voor je paardje, en daar zouden een hoop mensen voorbeeld aan kunnen nemen, maar ik zou niet afgaan wat anderen vinden, maar wat jij zelf vind. Je hebt nu inmiddels zoveel informatie verzameld met al je topics en je hebt er deskundige mensen bijgehaald (neem ik aan, ik ken zet niet). Ga nu af op wat je zelf vind en denkt. Ik denk als je nu nog meer ervaringen en verhalen hoort, dat je straks door de bomen het bos niet meer ziet.

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 22:50

ja heb je gelijk in dune ....
zadel zoeken is niet mijn hobby en zal het ook nooit worden maar wil inderdaad het beste voor mijn paardje
val zelf af voor haar haha om boomloos te kunnen rijden zodat ze minder hoeft te dragen haha

Revanches

Re: freeform enduro of ghost standaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:56

Je hebt al een gelijksoortig topic geopend.
Dribbelkont @ [HAR] ghost zadel ervaringen

Meerdere topics over een zelfde soort onderwerp is niet de bedoeling.
Graag zoveel mogelijk bij 1topic houden. Anders wordt het erg dubbelop en onoverzichtelijk.
Hier een slotje.