Goede achterbeen bescherming

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jessicauvita

Goede achterbeen bescherming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-11 11:34

Ik ben opzoek naar goede achterbeen bescherming. Ik rij nu altijd met strijklappen maar wil liever een wat uitgebreider model. ( paardje tikt erg aan)

De Harry’s Horse® Sports Medicine beenbeschermers was mijn oog al op gevallen, maar toen ik dit terugzocht op bokt zag ik niet zulke hele goede reacties ivb pasvorm.

Heeft iemand nog een tip voor goede beenbescherming rond de €50,- ?

Alvast bedankt!

BenaLaars

Re: Goede achterbeen bescherming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:47

zou in plaats van strijklappen naar de kogelbeschermers gaan zoeken. Deze zitten steviger, beschermen bijna rondom en zijn even sterk. Ieder merk heeft ze en je hoeft er geen 50 euro voor neer te leggen hoor.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:53

Ik heb voor de achterbenen BR pro max beschermers. Die heeft hij, voorlopig, ook nog aan als hij naar buiten gaat en blijven wonderbaarlijk goed zitten. Ik vind het achterbeen mooi beschermd met deze beenbeschermers, en dat is bij mijn paard ook wel nodig. Hij heeft aan 1 achterbeen een schieffeloperatie gehad, en heeft op het andere achterbeen op dezelfde plek ook weer een schieffeltje, die absoluut niet mag groeien.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 12:21

Voor 50 euro uitgebreide beschermers kom je op br pro max die zijn iets van 30 a 40 euro dacht ik?
beschermt hele been, rondom.
Wil je zelfde soort van betere kwaliteit, met betere pasvorm dan de br kom je op de eskadron allrounds, maar deze prijs licht een stuk hoger (60 a 70 euro dacht ik?)

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-11 11:17

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:51

Ik denk dat L te lang is voor een fjord... ik zou dus voor de M gaan.