Via marktplaats kwam ik op een site van agradi Ik kwam dit zadel tegen http://www.agradi.nl/dierbenodigdheden/ ... 4300691/43 Heeft er iemand ervaring met dit zadel Vind het wel erg fijn om een eigen zadel te hebben Is voor een KWPN'er van 1.63 geen rank paard Heb zelf denk ik 17,5" (hoe meet je eigenlijk dit op ze hebben daar 1 zadel waar ik goed op zit)
Heb al 2 pb's gehad Maar ik wil nog meer ervaringen willen weten als dat kan
BWPcookie
Geplaatst: 15-03-11 19:40
Je moet eens Knight Rider Neptunus intypen bij zoeken, er bestaat al een topic.
Ikzelf heb hem ook gehad (om te passen) maar hij paste langs geen kanten. Uit ervaring geleerd: een goed passend zadel = zeer belangrijk! Ik zou dit niet via internet doen.
Ikzelf heb een 2dehands zadel (stubben) gekocht via een instructeur (laten passen)
Ik heb zelf ook een knightrider alleen ander model en mn vriendin had dit model. Vind die neptunes echt een drama zadel qua zit zeker vergeleken met die van mij. Maar dat is natuurlijk persoonsgebonden. Vind verder dat knightrider niet lang mooi blijft, weet alleen niet hoe het met dit zadel zit.
Qua pasvorm vind ik dit model ook niet zo heel geweldig.
Hoop voor je dat hij wel past en dat je er ook lekker in zit.
Overigens zijn mijn beide zadelmakers helemaal niet weg van dit model en zeiden dat je 10000 x beter een wintec met verwisselbare boom kan hebben.
ik heb het zadel ook gehad maar is binnen een paar weken weer de deur uitgegaan. Het lag voor geen meter en ik vond de kwaliteit ook niet super. Ik hoop dat het bij jou beter past, maar zou er wel iemand naar laten kijken.
corientjuhh
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-11 17:35
Zadel zit weer in de doos terug naar Agradi Kussen zat verschil in en was scheef in elkaar gezet... Opzoek naar een ander zadel dan maar Baal er wel ontzettend van dacht dat ik een leuk zadel had Pfft zit niet echt mee
Ik heb een leren Knightrider (Colonel). Echt een super zadeltje. Heb er al een hoop andere zadels bij gehad, maar zadelmaker pikt toch steeds dit zadel er weer uit.
Als het je om de prijs gaat zou ik kijken voor een wat oudere tweedehandsje...