wie bekend met Klöster Schöntal of Fels Bach??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PuurPaard

wie bekend met Klöster Schöntal of Fels Bach??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 21:45

Hoihoi,

Ik heb laats een hele vracht paardengerief gekregen van mijn schoonouders :)( zijn volledig gestopt met de paarden) leuk maar aangezien ik maar 2 paarden heb ben ik niets met 4 extra zadels en al helemaal niets met 10 extra hoofdstellen. Dus moet er een deel weg. Nu ben ik aan het zoeken gegaan, Stubben ken ik en Daaleman ook. Er zit echter ook een Klöster Schöntal ponyzadel bij en een Fels Bach veelzijdigheid. Grappig genoeg vind ik op internet het veelzijdigheidszadel van Fels Bach onder de naam Klöster Schöntal ( model Husar)
Om een lang verhaal kort te maken. Is er hier iemand die mij wegwijs kan maken in deze merken? Kwaliteit, worden ze nog gemaakt, en gewoon achtergrondinformatie????

Utixo

Re: wie bekend met Klöster Schöntal of Fels Bach??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 21:54

Kloster Schontal is een geweldig merk, helaas word dit niet meer gemaakt, en is het overgegaan in het (in mijn ogen minder fijne) Lemetex. Ik heb er ooit een zadel van gehad, eeuwig spijt dat ik die heb weggedaan.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 19:41

is allemaal hetzelfde, alleen een bedrijf dat regelmatig van naam veranderd.
felsbach, kloster schöntal, Lemetex en nu wordt het onder de naam Courbette verkocht, geen overnames alleen naamsveranderingen.
Daarom zie je ook de Felsbach Husar, Kloster Schöntal Husar, Lemetex Husar, Courbette Husar... zelfde zadel alleen ander merkje erop.

edit: even nagezocht en Lemetex heeft nu indredaad de naam Courbette