De tweede deken heb ik ook en bevalt goed. Dit hele winter gebruikt en vorig winter gedeeltelijk (begin 2010 gekocht). Hij ziet er nog prima uit, is nog helemaal heel en waterdicht. Ik heb de 200 grams gekocht. Pasvorm is goed op mijn paard. Vind het wel een aanrader
ik vond de pasvorm ook wel goed. Heb er alleen niet lang van mogen genieten, heeft nog niet eens een nacht overleefd. Weet dus niet hoe die na een nacht op stal liggen etc. lag.
Iemand bij mij op stal gebruikt de onderste deken en is daar erg tevreden over. Paard staat er op stal ook mee en het blijft netjes liggen. Ook weet ik dat ze op stal de manegepaarden waarschijnlijk onder de Epplejeck degens willen zetten omdat veel pensionklanten het fijne dekens vinden. Zelf heb ik er geen ervaring mee.
Arizona
Geplaatst: 15-03-11 11:20
Ik heb geen ervaring met de outdoordekens, maar de staldekens van EJ vind ik super liggen. Geen slijtplekken, mooie pasvorm.
Voor stevige outdoordekens zweer ik bij Rambo, die krijgt ons Friesje zelfs niet stuk. Kost een paar centen, maar gaat wel een eeuwigheid mee.
Ik heb er ook een. Mooi waterdicht en goed qua pasvorm. Hoe stevig ze zijn weet ik niet, niet zo heel erg denk ik. Mijn paard staat s'winters namelijk alleen in de paddock dus heb wat minder risico op slopen
Heb de onderste, deze bevalt goed. Hij heeft de hele winter opgelegen, maar dan de versie van 400gram. Goede pasvorm en blijft goed zitten, paard wordt er niet nat in. Heb ook een staldeken, deze pasvorm is ook prima.
ik heb de barato regendeken . nog geen problemen mee gehad , de eerste deken liet de buiksingel bij de naad los dus heb keurig een nieuwe gekregen , en die doet het nog prima !