Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Horse_ schreef:Jeetje gaat er zoveel vanaf van een zadel daar schrik ik van. Ik heb een bijna nieuwe (amper op gereden) maar is ook van 2009 (lang in de kast gehangen). Nieuwprijs was 1.050,00 euro (heb er zelf 800,00 kaal voor betaald vorig jaar einde zomer, 2e hands en er zelf maar 2x op gezeten na aankoop eigenaar ervoor maar een aantal malen) wat zou ik daar voor kunnen vragen dan?
Anoniem schreef:Horse_ schreef:Jeetje gaat er zoveel vanaf van een zadel daar schrik ik van. Ik heb een bijna nieuwe (amper op gereden) maar is ook van 2009 (lang in de kast gehangen). Nieuwprijs was 1.050,00 euro (heb er zelf 800,00 kaal voor betaald vorig jaar einde zomer, 2e hands en er zelf maar 2x op gezeten na aankoop eigenaar ervoor maar een aantal malen) wat zou ik daar voor kunnen vragen dan?
Ik denk dat je er toen der tijd iets te veel voor heb betaald.. Ik denk dat je het zadel nu kan verkopen voor 500 ong. Beetje afhankelijk van het merk, en of het een Dressuur of VZH is. VZH ligt namelijk veel slechter in de markt..
Lotteettol schreef:Bedankt voor alle reacties.
Ik denk toch dat mijn vader het mijn de afschrijving bij het juiste eind heeft. Ik ga dan ook met alle adviezen mee dat ik ongeveer 400/500 (max) nog kan krijgen voor mijn zadel. Had eigenlijk niet gedacht dat het zo snel zou gaan met een zadel, mij eigenlijk klopt het ook wel. Als ik voor 200 euro meer betalen een nieuw zadel kan kopen, dan had ik dat ook gedaan ipv een 2e hands.
Horse_ schreef:Anoniem schreef:Ik denk dat je er toen der tijd iets te veel voor heb betaald.. Ik denk dat je het zadel nu kan verkopen voor 500 ong. Beetje afhankelijk van het merk, en of het een Dressuur of VZH is. VZH ligt namelijk veel slechter in de markt..
Vrees het ook als ik het zo lees al was ik wel erg blij met een goed passend zadel toen (helaas paard verkocht) en zadel zit heerlijk. Is wel een "speciaal" zadel vind ik een Massimo dressuur. Past echt bij veel paarden ook bij probleemruggen. Zal dat nog wat schelen in de prijs of is dit zadel toch niet zo gewild als dat ik denk?