Harry's Horse hoofdstel Silver Crystal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Priscilla__

Harry's Horse hoofdstel Silver Crystal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 08:12

Iemand die ervaringen heeft met dit hoofstel? Heeft het mooi soepel leer? Valt het groot/klein uit?

Gaat dus om dit hoofdstel.

Afbeelding

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 12:29

Valt erg klein uit. Het is uit de Bronze line van HH dus niet de allerbeste kwaliteit, maar wel een leuk hoofdstel voor die prijs. Kopstuk en neusriem zijn onderlegd en hebben een dubbele bies in zilver en zwart langs de padding. Leer is wel erg soepel na een keertje olieen. Leuk hoofdstel voor erbij voor op wedstrijd.

Splendesco

Re: Harry's Horse hoofdstel Silver Crystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 17:31

Ik vind het hoofdstel van slechte kwaliteit. Neusriem is echt keihard en van de meeste was het zilvere randje langs de neusriem al beschadigd. Het hoofdstel ziet er op de foto erg leuk uit maar toen ik ze zag hangen bij Mr Ed had ik gelijk geen interesse meer.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 17:32

Splendesco schreef:
Ik vind het hoofdstel van slechte kwaliteit. Neusriem is echt keihard en van de meeste was het zilvere randje langs de neusriem al beschadigd. Het hoofdstel ziet er op de foto erg leuk uit maar toen ik ze zag hangen bij Mr Ed had ik gelijk geen interesse meer.

wij hebben hem ook, vind hem het geld niet waard zoals splendesco ook al zegt wordt de neusriem niet soepel, en zacht.. ook vind ik hem erg groot uitvallen..

Priscilla__

Re: Harry's Horse hoofdstel Silver Crystal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 22:06

Iemand dan misschien een alternatief hoofdstel die ook die zilvere randje heeft en met een brede aansnoerneusriem? En ongeveer dezelfde prijsklasse.