en hoewel ik het leiver niet op deze manier had gedaan is dit een goed moment om even rond te kijken voor o.a. een nieuwe singel.
ik wilde bij het oude zadel al een tijdje een andere singel, maar het kwam er maar niet van.
de oude singel ( die dus ook gestolen is ) was van neopreen. ooit, toen ik haar net reed had ze een lederen singel, maar die bleek schuurplekken te veroorzaken, nou weet ik niet of dat door die singel kwam of omdat dat zadel niet goed lag en dus naar voren schoof en dus irritatie opwekte.
omdat ze singelen nooit erg fijn heeft gevonden wil ik kijken voor singels die leker aanvoelen.
ons oude zadel was een bates met cair, ik zou het liefst weer zo'n zadel willen en ik zag laatst dat je ook cair singels hebt. ik kan alleen nergens een leverancier/verkoper vinden ervoor of de prijs.
maar ik heb ook gelezen over anatomische singels, dan wel neopreen/andersoortig kunststof materiaal, dan wel leer. met of zonder elastiek ( maar wat het nut ervan is?? ) soms maar aan een kant elastiek.
singels met bont, singelhoezen met bont.
ik zie door de bomen het bos niet meer

wie helpt?