Ik twijfel bij de aanschaf van een borsttuig: met elastiek, zit voor het paard iets comfortabeler- denk ik. Maar de rek kan er (snel) uitgaan of zonder elastiek, maar lijkt me voor een paard wat stugger zitten.
Ik heb mijn borsstuig 2e hands overgenomen van een vriendin die er járen mee gereden heeft. Deze heeft elastiek en de rek is er nog lang niet uit! Wel even voelen bij het kopen, je kunt de kwaliteit van het elastiek zo voelen
Ik heb ze ook allemaal met elastiek. Sommigen al jaren en we crossen er ook mee. Komt dus behoorlijk wat druk op te staan. En de rek is er zeker niet uit.
Ik heb er ook 1 met elastiek. Die rek gaat er niet zomaar uit hoor. Je zet de elastiek ook niet op spanning met omdoen. Komt alleen spanning op als je zadel daadwerkelijk naar achteren gaat tijdens een sprong.
Ga dan eerst bij een ruiterzaak langs om te voelen en proberen, dan kun je uiteindelijk toch besluiten hem via internet te kopen
Aukelizzy
Geplaatst: 04-03-11 18:23
Ik heb ook met elastiek, rek gaat er niet uit hoor. Bij de iets betere merken gebruiken ze echt elastiek van goede kwaliteit.
mandy_8
Geplaatst: 05-03-11 20:11
Gewoon 1 van goede kwaliteit nemen met elastiek
Hommage
Geplaatst: 05-03-11 20:12
Ik vind zelf met elastiek fijner, wat je ook kunt doen, als je er een ziet via internet, vragen of er bokkers zijn die hem ook hebben en wat ze ervan vinden Succes!
jamiroquai
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-11 20:48
Dank je. Ik heb al wat op het oog, zal het eens even opzoeken en dan gooi ik het wel in de groep!