Wat erop?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elisabeth1

Wat erop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-11 18:35

Hoi allemaal,

Ik krijg voor mijn verjaardag van mijn broers en zussen een dekje. Nu was eerste de bedoeling de naam van het paard dat ik rijdt erop te zetten. Maar dit paard is helemaal niet van mijzelf, wel ben ik er behoorlijk zeker van dat ik hem voorlopig wel rijdt. Anders kan ik ook mijn naam erop laten zetten maar dat heeft iets bezitterigs misschien?
Wat zouden jullie erop laten zetten? Een mooie tekening misschien, heb al even gegoogled maar kon niets vinden. Tips??

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 18:37

Vaak kun je in de winkel kiezen uit verschillende patroontjes en afbeeldingen. Misschien kun je daar eens kijken of er iets leuks tussen zit? :)

Dressuurgek

Re: Wat erop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 22:13

Ik heb destijds bij mijn leasepony wel de naam van de pony erop laten zetten en aan de andere kant mijn eigen naam. Je kan ook strass-steentjes op je dekje zetten.

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:14

Wat versta je onder voorlopig? Als je tevens plannen hebt richting eigen paard of mss een ander verzorgpaard, dan zou ik er niets op laten zetten. Althans in ieder geval geen naam. Mijn eigen naam zou ik ook niet op een dekje laten zetten. Vind ik persoonlijk niet leuk.

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:21

Misschien kun je er iets algemeens opzetten?
Een logo dat je aanspreekt?
Een woord dat voor jou iets betekent?
Zoiets...

JVBdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 14:49

Ik zou er een mooi teken op laten zetten. Nu hoeven voor mij als man al die tierelantijntjes niet, maar kwam laatst iemand tegen met een mooi hartje in strass steentjes op het dekje.