Niemand eens geprobeerd? Of een andere westernpad met ruggegraad vrijheid?
RoosvanBlue
Geplaatst: 01-03-11 18:33
Ik heb het nog niet geprobeerd, omdat ik momenteel zelf geen boomloos heb. Maar als ik er een zou hebben zou het voor mij zeker een optie zijn. Ik denk dat ze zeer geschikt zijn. Enige verschil is dat de barefoot pads een antislip bovenkant hebben die zorgt voor en wat stabielere ligging van het zadel. Maar ik denk dat als je zadel al lekker ingereden is je zeker ook lekker kunt rijden met een airride pad. En dan heb je tenminste ook wat leukere kleurtjes
peggy74
Geplaatst: 17-03-11 07:14
ik koop enkel nog air ride pads ikvind ze supper wel een mooi prijskaardje maar zijn geld waard
gaucho
Geplaatst: 17-03-11 18:03
Hoewel ik ook wel graag met een airride rijdt, zijn deze volgens mij niet geschikt voor boomloze zadels, ze hebben namelijk geen goede ruggegraat vrijheid.
cynthiar
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-11 09:32
Ik heb het geprobeerd, je hebt wel voldoende ruggegraat vrijheid, maar de pad schuift naar achter en dan ziet het er raar uit.
Nee onder een Cheyenne. Zo op het eerste oog leek het wel te kunnen, qua lengte, maar na het rijden was ie helemaal naar achteren gaan staat, komt denk ik ook doordat hij zo recht is.
Ik gebruik ook een Airride pad onder mijn BF, de Virginia Rose, en dat gaat prima, je moet alleen genoeg aansingelen van in het begin zodat hij mooi op de juiste plaats blijft, maar ik vind hem super!