Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

goede shop, 40,- 
Pashon schreef:Waarom niet die zonder bolletje. Alle springschoenen draaien maar de reden het lijkt niet mooi lijkt me nietecht van belang. Heeft je paard ze echt nodig?
Maggie_Eddy schreef:Ik vind die van Dalmar ook erg mooi. Toch blijven die van horze bij de paarden waar ik ze bij om moet doen, wel goed zitten.. Zijn toch ook allemaal verschillende maten paarden. Ik weet natuurlijk niet hoe groot de hoeven van je paard zijn, maar ze moeten wel heel goed aansluiten. Succes verder!
mang schreef:Maggie_Eddy schreef:Ik vind die van Dalmar ook erg mooi. Toch blijven die van horze bij de paarden waar ik ze bij om moet doen, wel goed zitten.. Zijn toch ook allemaal verschillende maten paarden. Ik weet natuurlijk niet hoe groot de hoeven van je paard zijn, maar ze moeten wel heel goed aansluiten. Succes verder!
mijn paard heeft kleine, steile hoeven.

Mariekje22 schreef:hoi ik had ze van fouganza en bij mij hebben die nog nooit gedraaid.
Volgens mij zijn het deze, maar weet dat niet zeker....staat niks bij over zo'n antidraaibolletje...
Zijn ook betaalbaar. http://www.decathlon.be/NL/optimum-protect-22955505/