Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

armanike schreef:oh oke, nee het waren gewone voor peesjes van norton :p
Dressuurgek schreef:armanike schreef:oh oke, nee het waren gewone voor peesjes van norton :p
Als je dat zeker weet dan snapt die persoon het niet helemaal want de vorm van een peesbeschermer aan de voorbenen heeft een andere vorm dan die geschikt is voor de achterbenen. Zelf heb ik die hoge BR beschermers voor de achterbenen.
Focussed schreef:Dressuurgek schreef:
Als je dat zeker weet dan snapt die persoon het niet helemaal want de vorm van een peesbeschermer aan de voorbenen heeft een andere vorm dan die geschikt is voor de achterbenen. Zelf heb ik die hoge BR beschermers voor de achterbenen.
Maar bij pony's past een FULL-voorpeesbeschermer prima om het achterbeen
heb altijd maar een klein stukje over om vast te plakken ook met BR
Dressuurgek schreef:Focussed schreef:Zou jij mij dan eens willen uitleggen wat er zo significant verschilt tussen de beschermers, behalve de lengte?
Het gedeelte rondom de kogel is anders uitgesneden
lovey_ou schreef:Van eskadron maar is alleen de bovenste hoor peerd heeft super grote benen dus ligt niet aan de peesjes ofzo hoorheb altijd maar een klein stukje over om vast te plakken ook met BR
Focussed schreef:Dressuurgek schreef:Het gedeelte rondom de kogel is anders uitgesneden
Dat is echt minimaal... Ik heb beide soorten liggen in mijn kast en als je ze naast elkaar legt vind ik het nu niet significant verschillen

Sachaaaa schreef:Maar waarom worden die hoge eigenlijk voor achter gebruikt?