Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
randie schreef:massimo ben ik niet bekend mee, ga ik eens opzoeken
edit: Dit zijn geen dressuurzadels? en ik verwacht vrij duur?
Citaat:Prestige Top dressage, ik heb namelijk precies hetzelfde nodig op mijn paard.
randie schreef:Hmm dat is inderdaad ook nog een idee, al zal ik het niet redden met een 32 boom die het meest gangbaar is.

randie schreef:Citaat:Prestige Top dressage, ik heb namelijk precies hetzelfde nodig op mijn paard.
heb jij ook een rondgeribt dier met weinig schoft en veel body? ik had verwacht dat het voor
haar heel gemakkelijk zou zijn maar als je met je handen langs die schoft gaat en dan langs
een ander paard is ze toch echt een stuk breder.
Maar dat is inderdaad ook nog een idee, al zal ik het niet redden met een 32 boom die het meest gangbaar is.
welke boom heb jij zelf?
Breed kussenkanaal, ruimte voor bij de schouder en ideaal voor paarden die de singelplaats ver naar voren hebben, grote brede keilkussens, en geschikt voor brede plaate schoften, die van mij is breed zonder schoft en boommaat 38/40.
En betaalbaar en in leuke kleuren!
Citaat:Zena is ook al een lastige met zadels en ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben over mijn zadel "saint lourdes model concord"...
Mooie teruggesneden kamer
Zena heeft veel bewegingsvrijheid met mijn zadel..
Je mag hem wel een keer proberen/bekijken als je wilt. Aileen weet waar die ligt
Weet alleen niet welke boommaat jij nodig hebt?
.