Welk merk rode zweetdeken/halsterset?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sam_antha

Welk merk rode zweetdeken/halsterset?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 14:18

Ik ben opzoek naar een rode zweetdeken met hals, niet noodzakelijk dat er buiksingels aanzitten. Er mag eventueel een witte bies om de deken heen zitten en de deken moet bedrukt kunnen worden. Welke merken hebben een mooie rode deken die aan mijn eisen voldoet?

En welk merk verkoopt een rood, zacht onderlegd halster met touw, zonder drukke prints op het halster?

Andere kleuren zijn redelijk makkelijk te vinden maar aangezien ik besloten heb om een set in het rood te willen loop ik tegen een probleem aan. Welke lieve bokkers heeft de tip?!

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:59

Helaas niet met hals:
Afbeelding Afbeelding
De zweetdeken heeft 1 verborgen singel
eEt halster wordt geleverd incl. touw, niet onderlegd.

Woody2015

Re: Welk merk rode zweetdeken/halsterset?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 16:01

Deken is echt suer, heb hem ook ;)

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 17:28

Moet zeggen dat ik die set ook wel erg mooi vind zo :D Hoe duur is de deken (en het halsterset?), weten jullie dat? Verkoop je ze ook alle 2 josie?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 17:32

Ik heb ook een Amigo halsterset, prima halster maar je moet geen overgevoelig typje hebben.
Maar wel degelijk, met een fijn touw.

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 19:05

Ja, het probleem is echter dat dit de 'oude' kleuren zijn, de nieuwe is ook rood maar dan met een olijf groenige bies (i.p.v. bij deze een pumice bies).
Wil je mij een PB sturen welke maat je nodig hebt, van zowel deken als halster, dan kan ik het voor je nakijken of dat er nog is en voor welke prijs ;)

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 19:06

sam_antha schreef:
Moet zeggen dat ik die set ook wel erg mooi vind zo :D Hoe duur is de deken (en het halsterset?), weten jullie dat? Verkoop je ze ook alle 2 josie?

Ik zal dat halster niet kopen als ik jou was ;) Heb hem ook gehad en hij is heel snel kapot. Heb nu een ander rood halster. Ik zal morgen even voor je kijken welk merk het is.

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 19:19

vinurr schreef:
Ik zal dat halster niet kopen als ik jou was ;) Heb hem ook gehad en hij is heel snel kapot. Heb nu een ander rood halster. Ik zal morgen even voor je kijken welk merk het is.

waar was het halster bij jou snel kapot? Ik zou het halster alleen gebruiken op wedstrijden dus niet heel intensief.

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 19:29

Ik heb er nog niemand over gehoord dat ze snel stuk zouden gaan :o ..........

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 19:34

Ik heb er ook geen last van, maar hij is nog vrij nieuw.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 20:04

Ik gebruikte hem ook niet veel maar hij ging helemaal rafelen aan de zijkant en overal los ;) na een poosje waren de laagjes van het halster van elkaar af en helemaal gerafeld. Hij is verder ook niet onderlegd ofzo ;) Ik zal morgen dus even kijken van welk merk mijn halster nu is, die is helemaal onderlegd met zacht spul en heel erg stevig.