Hebben jullie deze al gezien? Magic Braids van HH, echt ideaal voor het vlechten van manen. zie www.harryshorse.nl > producten > magic braids. Voor het invlechten van korte manen lijken ze me heel geschikt, zeker als je knotjes maakt, omdat deze elastiekjes wat breder zijn en ook nog in leuke kleurtjes zijn. Heb ze zelf deze week uitgeprobeerd, en ben er erg over te spreken. Mijn friese ruin heeft altijd z'n manen in een stuk of 8 lange vlechten. Zijn extra dikke elastiekjes, maar zijn erg glad zodat ze niet de manen kapot trekken, en als de om de vlecht zitten 'rekken' ze een soort terug dat ze echt mooi aansluiten. Tot nu toe blijven ze nog erg goed zitten, en zijn ook nog te herbruiken, ook fijn. Heb altijd van die normale invlechtelastiekjes, maar die breken snel en blijven toch snel haken tussen bijv deken.
Heb er ook naar zitten kijken ja. misschien toch eens halen een keer. die dunne stiekjes breken steeds, frustratie voor de wedstrijd
Rhine_
Geplaatst: 18-02-11 10:19
Ik wilde ze ook gaan kopen
co2
Geplaatst: 18-02-11 13:41
Écht super elastiekjes in gebruik, wil nooit anders meer! Mijn paard heeft dikke manen en niets bleef zitten of het brak af, deze elastiekjes heb ik een heel weekend gebruikt en ze blijven elastisch, breken niet en rekken prima uit!
En ze zijn zelfs in het goud- en zilverkleurig verkrijgbaar, hoe leuk is dat!
Laatst bijgewerkt door co2 op 18-02-11 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Ze zijn echt fijn inderdaad! Heel rekbaar (echt bizar) en heel sterk!
_Lois_
Geplaatst: 18-02-11 19:08
Ze werken dus ook bij dikke manen? Mijn shet heeft best dikke manen en ik breek elke keer wel 5 elastiekjes en ze blijven ook niet zo heel goed zitten. Misschien toch maar voor deze kijken , wel fijn dat ze er ook in zoveel kleuren zijn