Zadeltester

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DearLove

Zadeltester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 16:47

Hallo allemaal. ik vroeg me af waarvan jullie willen weten dat het zadel er tegen kan. bijv. kan een zadel tegen boter (de gekste dingen) en wat is het resultaat hieervan. ik heb namelijkeen zadel dat onbruikbaar is en wil graag eens daar mee experrimenteren. het zadel is merkloos maak verder nog toonbaar. jullie krijgen ook foto's van het resultaat!

Smickey2011

Re: Zadeltester

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 16:48

wat is het doel van je test eigenlijk?

is het een leren zadel ? ben benieuwd naar dit 'gekke' experiment :)*

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 16:52

PrinsjeH schreef:
wat is het doel van je test eigenlijk?

is het een leren zadel ? ben benieuwd naar dit 'gekke' experiment :)*

ja leren zadel ben er al achter gekomen dat een zadel een donkerdere kleur krijgt op bruine plekken(gebruiks vlekken) als je het behandelt met nagellakremover! echt geniaal vond ik dat.

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 16:54

Ik wil eigenlijk wel weten of je een zwart zadel, dat bruin is gekleurd door de zon, weer even zwart/zwarter kan maken :) En aangezien ik het niet op mijn eigen zadel durf uit te proberen..
Is het misschien een leuk idee voor jou om ermee te experimenteren als je het leuk vindt!

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 16:55

ILoveMyHorse schreef:
Ik wil eigenlijk wel weten of je een zwart zadel, dat bruin is gekleurd door de zon, weer even zwart/zwarter kan maken :) En aangezien ik het niet op mijn eigen zadel durf uit te proberen..
Is het misschien een leuk idee voor jou om ermee te experimenteren als je het leuk vindt!

ja hoor, met wat voor huistuin keuken middeltje wil je dat het getest word :P

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 16:57

vet :P, ik ga ff nadenken :D

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:15

KLfan schreef:
ILoveMyHorse schreef:

ja hoor, met wat voor huistuin keuken middeltje wil je dat het getest word :P

Ehm.. Ja dat is de grote vraag. Misschien kan je een bepaald soort (donkere) olie gebruiken? Of iets van verf/schoenpoets? Poeh.. Ehm in ieder geval iets wat donker en vloeibaar is lijkt mij.

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 20:26

ILoveMyHorse schreef:
Ehm.. Ja dat is de grote vraag. Misschien kan je een bepaald soort (donkere) olie gebruiken? Of iets van verf/schoenpoets? Poeh.. Ehm in ieder geval iets wat donker en vloeibaar is lijkt mij.

schoenpoets blijft vlekken tenzij je van een witte rijbroek een zwarte wil maken lijkt het me niet handig.

bonte_bente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:36

zwarte bijenwas? voor op meubels? om zwart te maken..
ben ook benieuwd!

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:43

KLfan schreef:
ILoveMyHorse schreef:

schoenpoets blijft vlekken tenzij je van een witte rijbroek een zwarte wil maken lijkt het me niet handig.

Dat is wel zo inderdaad, maar bij mij zitten de bruine 'wazen' vooral achter bij de achterkant van het zadel, dus op het stuk van de foto:
Afbeelding

En dan op dat dunne randje, tussen de kussens en het stuk dat omhoog staat laat maar zeggen. Dus daar zit je (normaal gesproken) niet op met je broek, het maakt mij dus op zich niet heel veel uit als het een beetje afgeeft, als het er maar op blijft zitten!
Leuk experiment dit :D

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 19:40

verkleurde zwarte vlekken kun je prima met zwzarte schoenpoets bewerken. en daarna vet er over. Dit deed mijn zus altijd bij der kieffer ( anike op bokt voor vragen ;) )