Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PrinsjeH schreef:wat is het doel van je test eigenlijk?
is het een leren zadel ? ben benieuwd naar dit 'gekke' experiment
En aangezien ik het niet op mijn eigen zadel durf uit te proberen..ILoveMyHorse schreef:Ik wil eigenlijk wel weten of je een zwart zadel, dat bruin is gekleurd door de zon, weer even zwart/zwarter kan makenEn aangezien ik het niet op mijn eigen zadel durf uit te proberen..
Is het misschien een leuk idee voor jou om ermee te experimenteren als je het leuk vindt!
, ik ga ff nadenken
KLfan schreef:ILoveMyHorse schreef:Ik wil eigenlijk wel weten of je een zwart zadel, dat bruin is gekleurd door de zon, weer even zwart/zwarter kan makenEn aangezien ik het niet op mijn eigen zadel durf uit te proberen..
Is het misschien een leuk idee voor jou om ermee te experimenteren als je het leuk vindt!
ja hoor, met wat voor huistuin keuken middeltje wil je dat het getest word
ILoveMyHorse schreef:Ehm.. Ja dat is de grote vraag. Misschien kan je een bepaald soort (donkere) olie gebruiken? Of iets van verf/schoenpoets? Poeh.. Ehm in ieder geval iets wat donker en vloeibaar is lijkt mij.
KLfan schreef:ILoveMyHorse schreef:Ehm.. Ja dat is de grote vraag. Misschien kan je een bepaald soort (donkere) olie gebruiken? Of iets van verf/schoenpoets? Poeh.. Ehm in ieder geval iets wat donker en vloeibaar is lijkt mij.
schoenpoets blijft vlekken tenzij je van een witte rijbroek een zwarte wil maken lijkt het me niet handig.
)