Ik vond eerlijk gezegd dat zo'n zadel er snel versleten uit zag. Daar waar een ander zadel na 5jaar netjes opgepoetst "en als nieuw" er kan uitzien, doet de pools dat niet. Vind ik.
Crash
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-11 09:52
Ok, bedankt ... vroeg me eigenlijk meer af qua qualiteit Ik ga elke keer na het rijden opblinken dus mss houd ik hem zo wel langer proper dan maar van passen op de paardenrug enzo (komt proff wel doen hoor maar toch ... :p)
Pool's zijn erg goede zadels prijs kwaliteit. En neen ze slijten niet snel,tenzij ze in een manege gebruikt worden waar men de paarden bijna de hele dag gezadeld laat in het weekend of waar ze meer dan twee uurs per dag werken dan ziet elk zadel af.
Ik zelf heb ze om jonge paarden zadelmak te maken en voor de bijrijdsters. Mits dat het zadel past zijn het zeer goede zadels. prijs kwaliteit!
Smaai
Geplaatst: 26-02-11 09:29
Een vriendinnetje van mij heeft nog een Pool,s zadel te koop. Slechts een paar maanden mee gereden. Is overgestapt naar dressuur. Te koop voor 500 euro.
Crash
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-11 00:19
Bedankt allemaal ... vrijdag komen ze 2 pool's passen en als deze juist past neem ik hem ... zijn heel mooie zadels vind ik zelf Ik rijd geen wedstrijden ofzo dus is dit een mooie oplossing