Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Heeft mij uiteindelijk EUR 600,- gekost. Kwam er niet uit, ondanks vele pogingen met deze zadelmaker. Uiteindelijk na een half jaar het zadel particulier kunnen verkopen, met verlies.
). Alle keren zo gehandeld en hier kunnen ze niet onderuit. Maar wel aangetekend verzenden zodat datum ed duidelijk vast ligt en jij handtekening van ontvangst retour hebt! claud1 schreef:Jee, wat bagger. Kennis van mij heeft wel geen nieuw zadel gekocht. Maar oplaten vullen....
resultaat: rug naar de knoppe- 3 mnd niet kunnen rijden- zadel onbruikbaar - en nieuwzadel
moeten kopen.
Viootjuh schreef:Manon_lin: bedankt voor je uitgebreide bericht! Helaas betekent dit dat ik hem na deze keer nog 1 keer de kans moet geven terwijl ik hem nu al niet meer vertrouw! Misschien ga ik hem vanavond toch proberen te "overbluffen". Maar in ieder geval nogmaals bedankt!
Rintah schreef:Viootjuh schreef:Manon_lin: bedankt voor je uitgebreide bericht! Helaas betekent dit dat ik hem na deze keer nog 1 keer de kans moet geven terwijl ik hem nu al niet meer vertrouw! Misschien ga ik hem vanavond toch proberen te "overbluffen". Maar in ieder geval nogmaals bedankt!
nee toch? Zoals ik het lees is dit z'n 3e kans. de eerste was toen hij het zadel leverde, de 2e toen hij het aan heeft gepast en is dit de 3e keer.
Viootjuh schreef:dankjewel voor jullie berichten ik ga er vanavond ook echt voor vechten dat ik mijn geld terugkrijg en anders laat ik dit zadel nachecken door iemand anders. Het erge is dat dit gaat om een oude rot in het vak (past volgens mij al meer dan 20 jaar zadels en heeft bij hulsebos gewerkt).