Mijn pony heeft altijd zachte beenbescherming achter, omdat ze drukplekken krijgt van harde. Nou vroeg ik me af of jullie een online winkel weten waar ze zulke peeskappen verkopen, en dan zoek ik met name voor de achterbenen. Bedankt!
Elenore
Geplaatst: 24-02-11 16:37
Misschien zijn deze 3 in 1 beschermers wat in de onderstaande link? Deze zijn niet hard.
Je kan 3 in 1 beschermers aanschaffen deze heb je van diverse merken van goedkoop tot heel duur. Heb ze zelf van Eskadron en Indra omdat de pasvorm net iets beter is voor mijn paard, je betaald daar alleen weer de hoofdprijs voor. Stalgenootje heeft ze van HH en deze zitten bij haar paard perfect.
beenbescherming van Compisiti zijn luchtdoorlatend en zeer zacht.
Worden aanbevolen door DA en Klinieken. Saddle Consulting heb ik deze gekocht, als je hun mail stuurt krijg je foto's en informatie
jwbos
Geplaatst: 02-03-11 10:07
Misschien is dit iets voor je:
Pegasus Airboots De Pegasus Airboots zijn gemaakt van de hoogste kwaliteit geperforeerd neoporeen wat ervoor zorgt dat de benen/pezen niet oververhit raken en het zweet kan eenvoudig afgevoerd worden.
De volledig verstelbare boot zorgt voor een 10mm dikke bescherming van het been. Door een extra bevestiging bij de kootholte blijft de boot perfect zitten zelfs als het been en de boot nat zijn, hierdoor zijn deze boots ook uitstekend geschikt voor bv Endurance.