Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). Ik kan nog steeds niet weglopen met het idee dat de kaken zijn 'ingesnoerd'. Ik zal het wel verkeerd zien misschien, maar het lijkt me niet prettig voor de kaak- en kauwbewegingen._Zsazsa_ schreef:In Italie werd het S&T hoofstel erg veel gebruikt, Ik vond het nogal wat tuig om het hoofd. Het oogt allemaal erg druk. Achter de oren kan ik me voorstellen dat dat fijner is, maar de rest hoeft van mij eigenlijk niet.
Er lopen dan echt overal riemen.

Is het wel genoeg? Het lijkt mij wel een erg klein stukje.
Anthea schreef:Haha nu zie ik het! Denk dat ik scheel ben ofzoIs het wel genoeg? Het lijkt mij wel een erg klein stukje.
Hij lijkt wel iets op mijn dy'on, het gedeelte bij de keel zit ook vast aan de neusriem.
Ik zie nu ook hoeveel ze kosten, wel prijzig zeg
Anoniem schreef:_Zsazsa_ schreef:In Italie werd het S&T hoofstel erg veel gebruikt, Ik vond het nogal wat tuig om het hoofd. Het oogt allemaal erg druk. Achter de oren kan ik me voorstellen dat dat fijner is, maar de rest hoeft van mij eigenlijk niet.
Er lopen dan echt overal riemen.
Op het riempje tussen de keel en neusriem na, zitten er niet meer riemen aan dan aan een normaal hoofdstel..