ervaringen met trekker classic.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dribbelkont

ervaringen met trekker classic.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 13:24

zijn hier mensen die zon zadel hebben

ik zit namelijk met een probleem

ik kan het zadel niet testen omdat ik mijn paardje er mee moet beleren.
en heb een aantal vraagjes

zit je mooi stevig en kan je wat met gebogen knieen in het zadel zitten?(veelzijdigheidshouding)

kan je uren lange buitnritten maken zonder pijn in je kont te krijgen?

houd het zadel zich mooi?

het mooiste zou zijn dat er iemand is waar ik het zadel kan bekijken en misschien even op kan gaan zitten voor het gevoel.

ben bereid om 80 km ervoor te rijden vanaf friesland

don kan wel komen om zadel te laten zien maar kan dan niet voelen hoe het zit en ze moet ook nog eens 260 km rijden naar mijn huis en kost erg veel geld haar hier te laten komen dus probeer het eerst zo

hopelijk is er iemand die me kan helpen....

twister10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 09:51

hoi ik heb de trekker endurance pro

die is met verstelbare boom ,vind ik makkelijker kan je hem zelf stellen als het nodig is ,dit zadel heeft geen vaste kniewrong, ik kom mijn knie niet kwijt op de classic.
ik vind het zadel heel lekker zitten , maar ik rijd uiterst 1 a 1,5 uur ik ben wel rugpatient maar heb met het zadel geen last ,het zal ook wel een beetje aan het paard liggen of hij goed rijd,. het zadel blijft mooi.je mag mijn zadel wel proberen maar volgens mij wonen we niet echt in de buurt.

Swift

Re: ervaringen met trekker classic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:16

Ik heb ook een trekker pro endurance classic, het zadel bevalt mij super!
Je zit heel stevig in het zadel, het voelt ook heel veilig omdat je er echt in zit zeg maar.
Ik rij altijd met vrij lange beugels maar volgens mij heb je op het adel ook ruimte genoeg om met korte beugels terijden, zeker als je ze op de achterste stand doet.
Het zadel zit heerlijk zacht, het langst wat ik er tot nu toe in heb gezeten is ongeveer twee uur en dat was prima te doen.
Ik heb het zadel nog maar een paar maanden dus ik weet niet hoe het zich op de lange termijn houdt maar het is wel een erg mooie en stevige leer kwaliteit.
Je kunt hier wel langskomen om het zadel te bekijken, ik woon in Drachten dus dat is goed te doen.