Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Helemaal ideaal zou een ongebroken kneveltrens zijn, omdat die nog stiller ligt, maar die zijn alleen te krijgen (wat ik kan vinden) met rubberen mondstuk en worden daardoor snel wat te dik.
, ik zou gewoon een dubbelgebroken bit proberen maar verder zou ik instructie zoeken die jou leert hoe je haar naar een fijne verbinding kunt rijden, dan is je probleem echt opgelost. Een ander bit zal wel wat verdoezelen en misschien wel iets helpen, maar het echte probleem is dat ze nog niet fijn genoeg door haar lijf en in balans loopt, daarom is ze zo zoekerig in je hand. Is prima op te lossen rijtechnisch, maar je moet even weten hoe

delerium schreef:oei, begrijp me niet verkeerd! Ik wil je op geen enkele manier aanvallen over het rijden met pelham buiten, sterker nog; ik vind het soms een prima optie en heb er om dezelfde redenen als jij ook mee gereden en zou het zo weer doen
Ik dacht meer dat de werking onder de kin en achter de oren hetgeen was waarop ze wellicht goed reageerde, dus dat daar een mogelijke oplossing zou zitten. Maar dat is dus duidelijk niet het geval.
Maar aangezien het mondstuk van de pelham ongebroken is en ze het daar wel goed op doet, lijkt de keuze me inderdaad naar een ongebroken trens uitgaan. In deze denk ik niet dat een kneveltrens veel gaat helpen aangezien het me een probleem van het mondstuk lijkt. Je zou nog wel kunnen proberen met een ander materiaal te rijden. Een KK, een happy mouth, een appelsmaakje... wie weet scheelt dat ook
CK88 schreef:delerium schreef:oei, begrijp me niet verkeerd! Ik wil je op geen enkele manier aanvallen over het rijden met pelham buiten, sterker nog; ik vind het soms een prima optie en heb er om dezelfde redenen als jij ook mee gereden en zou het zo weer doen
Ik dacht meer dat de werking onder de kin en achter de oren hetgeen was waarop ze wellicht goed reageerde, dus dat daar een mogelijke oplossing zou zitten. Maar dat is dus duidelijk niet het geval.
Maar aangezien het mondstuk van de pelham ongebroken is en ze het daar wel goed op doet, lijkt de keuze me inderdaad naar een ongebroken trens uitgaan. In deze denk ik niet dat een kneveltrens veel gaat helpen aangezien het me een probleem van het mondstuk lijkt. Je zou nog wel kunnen proberen met een ander materiaal te rijden. Een KK, een happy mouth, een appelsmaakje... wie weet scheelt dat ook
Niet doen! Deze word scherp door het kauwen aan het kunstof, en krijgen ze wondjes van in de mond van de happy mouth.