cross beenbescherming

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

birte

cross beenbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 17:04

ik heb over dit onderwerp alleen oude topic's kunnen vinden die gesloten zijn dus dan maar een nieuwe

ik ben vanplan om voor mijn paard cross beschermers te kopen voor de sgw.

alleen er is redelijk veel keus en zelf zit ik te denken aan de Woofwear Ultra boots. wie heeft daar ervaring mee, hoe vallen ze, zijn er alternatieven die (veel) beter zijn?

ook zit ik nog een beetje met de maat, met gewoone bescherming heeft mijn paard maat full, dit heeft ze nodig voor de breedte alleen moet ik daarbij altijd opletten dat de bescherming niet te lang is omdat ze korte pijpen heeft

wie kan mij helpen

Puera

Re: cross beenbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:07

Heb geen ervaring met de WW, zelf heb ik N.E.W.'s. Fijne beschermers zijn ook Style vind ik. :j

Ik heb voor mijn merrie met korte pootjes maat M in crossbeschermers. Qua lengte en omvang perfect.

Babbelkous

Re: cross beenbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 00:55

Ik heb sinds kort de crossbeschermers van Style gekocht. Ze hebben een perfecte pasvorm, er zit een plaatje in voor extra bescherming en ze sluiten heel goed ! :)

Mijn paard heeft van gewone beenbescherming meestal Full (BR, LamiCell,... en van lederen getten maat 2)
Naar mijn ervaring valt de 'werkelijke' Full-maat in de crossbescherming soms nogal ruim.. En een goede pasvorm is heeeeel belangrijk uiteraard :)

Succes !