omdat ik een zadel zoek voor mijn tinkermerrie
wie heeft er ervaringen mee
en hoe bevallen ze
zoek tevens leveranciers die zadels verkopen en komen passen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kaatje89 schreef:Ik heb zelf de Kent en Masters, vond die toch iets lekkerder zitten als de Fairfax. Bij mij is happyhorseadvies geweest, die levert beide

Roelke_ schreef:kaatje89 schreef:Ik heb zelf de Kent en Masters, vond die toch iets lekkerder zitten als de Fairfax. Bij mij is happyhorseadvies geweest, die levert beide
Idem hier
Alleen heb ik de fairfax niet geprobeerd, vond die net wat te duur ook omdat mijn paard nog jong is en het nog maar afwachten is hoe zij zich ontwikkeld. Maar over Kent & Masters ben ik erg te spreken, idd zachte zit maar niet te diep. En happyhorseadvies is ook echt een aanrader, toevallig is ze gisteren bij mij geweest voor de nacontrole en het ligt en zit weer top!
Vond hem echt super zitten, je krijgt steun maar wordt niet in een bepaalde zit gedwongen. Na een zoektocht van 2 jaar is dit het eerste zadel wat echt super ligt op mijn koudbloed. Heb hem aan laten passen door Superhorse in Breda.
maar hij ligt op 3 paarden super dus!