Het onderwerp zegt het al, ben op zoek naar (dubbele) t-beugelriemen voor een Barefootzadel. Mijn zadel heeft van die vierkante, gesloten "ringen" waar de stijgbeugelriemen aan moeten. Wintec Webbers o.i.d. kunnen dus niet aangezien die aan de bovenkant een soort lusje hebben die je over de veiligheidspal van een standaard zadel schuift. Ook wil ik graag normale stijgbeugels kunnen gebruiken, dus geen fenders o.i.d. De kunststof t-beugelriemen van boomloosrijden.nl vallen daarom ook af, want die zijn te dik.
Nou heb ik van een stalgenootje riemen geleend met aan de boven- en de onderkant een t-sluiting. Superdunne riemen, niet heel mooi want van een soort kunststof en uit de gaatjes rafelen stukjes touw, maar qua rijden zijn ze dus perfect. Helaas zijn die nergens meer te krijgen. En ik zou ze liever dus van wat betere kwaliteit hebben en het allerliefst ook nog in het bruin
Aangezien ik veel naar het strand ga, wil ik liever geen riemen met een gesp aan de onderkant i.v.m. roest enzo. Weet iemand of de stijgbeugelriemen van mijn dromen bestaan, en nog beter, waar ik ze zou kunnen kopen?
Die zijn een stuk goedkoper dan die van mij