Ik zag hier een onderwerp over een hoofdstel van http://www.hooks.se/ en ben even op de site gaan kijken, ben echt super enthousiast
en ik vroeg me af hoe jullie bestel ervaringen zijn met de site. Ook twijfel ik nog tussen een aantal dingen 
Mexicaans Hoofdstel in bruin:
1.
of 2. 
1. 689 SEK = ong. €78,-
2. 399 SEK = ong. €45,-
Vind de frontriem van 1 erg mooi maar twijfel over de witte stikstels waardoor ik nu meer naar 2 neig.
Ze hebben heel veel mooie bruine borsttuigen maar bijna allemaal met gouden ringen en de hoofdstellen zijn met zilver haha. Vond die met bont ook erg mooi maar dat wordt ben ik bang snel vies. Ook passen die minder goed bij de hoofdstellen.
3.

3. 459 SEK = ong. €52,-
Deze is dus idd met goud, als iemand weet of je het hoofdstel of borsttuig ook met andere kleuren gespen kan krijgen laat het me dan weten aub!
En dan daarbij nog dit oornetje in het wit (is overigens hoofdstel 2) en de plastronspeld.
4.
5. 
4. 99 SEK = ong. €12,-
5. 49 SEK = ong. €5,50
Wat vinden jullie?
Groetjes,
Eva
.Hoe duur is dat verzenden dan van daar naar hier
het is mooie kwaliteit en het witte stiksel maakt het naar mijn mening nog fijner om te zien. Mooi leer, normale maten.
Geloof niet dat je deze ook in het goud zou kunnen krijgen.. Dan had het wel op de site gestaan... Succes met het maken van je keuze