Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

myrrie08 schreef:Heeey allemaal!
Ik gebruik nu voor mijn shetlander een staartriem zodat het zadel niet naar voren kan schuiven.
En dan denk ik dat ik voor iedereen spreek dat ik zeg dat dit super lelijk staat!
Ik was dus een beetje aan het kijken voor een staartriem op internet(omdat we nu nog een zadetje krijgen).
Toen kwam ik een voorsingel tegen, het schijnt dat deze ook er voor zorgen dat het zadel niet naar voren schuift.
Iemand hier ervaringen mee?
Eventueel foto's met de singel op met het zadel?
Het lijkt me veel mooier dan die staartriemen:D
XXx
Dit is inderdaad hetzelfde principe als 'mijn' voorsingel. Ik ben weer mee.
borisfrits schreef:myrrie08 schreef:Heeey allemaal!
Ik gebruik nu voor mijn shetlander een staartriem zodat het zadel niet naar voren kan schuiven.
En dan denk ik dat ik voor iedereen spreek dat ik zeg dat dit super lelijk staat!
Ik was dus een beetje aan het kijken voor een staartriem op internet(omdat we nu nog een zadetje krijgen).
Toen kwam ik een voorsingel tegen, het schijnt dat deze ook er voor zorgen dat het zadel niet naar voren schuift.
Iemand hier ervaringen mee?
Eventueel foto's met de singel op met het zadel?
Het lijkt me veel mooier dan die staartriemen:D
XXx
HEEI IK ER ook last van maar mijn zadel schuift heen en weer staart riem vind ik idd ook lelijk maar heet het ook echt voorsingel