Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mecc_myrthe schreef:het zadel kiept niet maar schuift als ik opstap en krijg het dan niet meer terug geschoven en zo een maatje ja dat zei die hij wist het anders ook neit en de eigenaren willen geen ander zadel kopen want ze hebben het net een jaar maar toen zijn we erna begonen met het afvalllen omdat ze te zwaar was
mecc_myrthe schreef:ja dat was ik ook al aan het denken maar heb zelf niet veel verstand van zadel zou ik dan een zadel maker moet gaan vragen hoe ik dit kan aan passen of boom verwisselen of wat zou ik dan moeten oden ?? het zadel zit wel echt super fijn dus wil het ook neit echt kwijt en eigenaren willen dat ook neit en het is hun pony dusja.
Amarach schreef:Het is duidelijk dat dit zadel niet meer past. Ik ben geen voorstander van het passend maken van zadels met allerhande lapmiddeltjes.
Laat een goede zadelmaker dit probleem eens bekijken. Het is zo ontzettend belangrijk dat een zadel goed past. het kan zoveel kapot maken.
Dus laat de rubbertjes, gelpads etc lekker voor wat het is en laat er een professional naar kijken.

irissahorse schreef:En misschien in combinatie met een kleinere singel, dan kun je strakker aansingelen, misschien lukt dat.