Verzekering voor spullen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ash_

Verzekering voor spullen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-11 07:30

Hallo bokkers,
Gister is helaas bij ons op stal een zadelroof gepleegd. 9 van de 11 aanwezige zadels zijn gepikt.

Nu vraag ik mij af nu ik een nieuw zadel aan moet schraffen is hier een speciale verzekering voor voor harnachement en dergelijke?
Wie weet een goede?
Wat zijn de kosten ongeveer hiervan?

Groetjes

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:47

Hi Ashley,

Helaas mijn zadel ook weg! :( Echt verschrikkelijk nieuws en eng idee he!

Misschien een tip, maar mijn verzekeraar (van mijn WA + inboedelverzekering) denkt dat het misschien mogelijk is om het via mijn verzekering vergoed te krijgen. Ik ben bang dat het niet gaat lukken omdat ik natuurlijk geen aankoopbonnen meer heb enzo. Maar ga het toch proberen.

Ben jij verder nog wat kwijt?

Groetjes,

Renaat

Tamadine

Re: Verzekering voor spullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:50

1 ding: het niet hebben van aankoopbonnen geeft de verzekering geen recht om een schade af te wijzen. Heb je misschien nog een afschrijvingsbewijs van de bank?

En ander op internet jou zadel opzoeken met de prijs en dan aangeven hoe oud het zadel is.

Ik ben zelf schadebehandelaar namelijk.

Er zijn wel verzekeringen om je spullen te verzekeren. Volgens mij kan je dit ook bij Hippozorg verzekeren.

Deze diefstal zou je altijd kunnen proberen te claimen op de inboedelverzekering en anders op de inboedelverzekering van de staleigenaresse.