Hallo allemaal, ik vroeg me af of jullie een goede winkel weten waar je een (wit) dekje kan laten bedrukken. Ik weet wel dat ze bij de divoza alleen kunnen borduren, maar aangezien het niet om een naam maar om een logo (in twee kleuren) gaat, wil ik het dekje graag later bedrukken. Mvg, Manon
Wat ik gedaan heb, bij een eerdere sponsor, is bij een borduurbedrijf twee losse logo's laten borduren. Die kun je dan met de hand op je dekje naaien en ook weer makkelijk eraf halen!
tjara2012
Geplaatst: 19-01-11 22:49
Wij hebben een borduurstudio waar we ook zelf borduurprogramma's maken. Dus kunnen wij in principe een twee kleurig logo voor je borduren. Wanneer je meer wilt weten mag je wel een pb sturen.
Via een ruitersportwinkel welke HH verkoopt kun je ook spullen (ook dekjes van andere merken) laten bedrukken, HH heeft zo'n bedrukservice voor hun dealers waar ze de spullen naar wens kunnen laten bedrukken. Gewoon even vragen in de winkel of ze dat kunnen laten doen dus, succes!
Leonieke
Geplaatst: 20-01-11 09:42
Wij kunnen bij Harry's Horse laten bedrukken in flock.
Heb zelf bij de divoza in leek mijn dekje laten bedrukken met logo in drie kleuren. je betaald dan per kleur en een eenmalig bedrag voor voorbereiden van het plaatje. Bij mij echt super mooi geworden en houdt zich ook erg goed in de was. Nu denk ik 10 keer al gewassen, maar nog geen slijtage of kleurverschil zichtbaar(wel op 30 graden wassen.)
Ik weet niet waar je woont maar in de meeste steden hebben ze wel een shop waar ze kleding e.d. bedrukken. Vaak doen zij ook wel andere spullen als petten, promotiemateriaal en paardenspullen. Ik heb toen twee jasjes, een deken en een zadeldekje laten drukken.