Het probleem: zijn schouders schuren helemaal kaal. Een deken maat 175 sluit van voren netjes aan, maar is net te kort. De meeste dekens maat 185 zitten van voren echter weer wat ruim. Zouden de kale plekken daardoor kunnen komen?
Storm vindt dekens overduidelijk maar on-dingen (wellicht omdat ze hem helemaal niet lekker zitten?), zijn obsessie is dan ook om ze te slopen....
De enige deken die hem werkelijk perfect zit is de Harry's Horse Highliner. Dit is echter een staldeken, en totaal niet paddock-proof (en al helemaal niet sloop-proof...
).Ik heb het al proberen op te lossen met verschillende nylon halsbeschermers, maar deze knellen best wel in zijn nek (van boven).
Dus... heeft iemand een gouden tip! Welk merk/type deken zou hem wellicht goed kunnen passen? Paddock-proof....En welke maat denken jullie dat hij heeft? 175 of 185?
Dit is mijn paardje zonder deken, stokmaat 1.53 m.

Slopen is zijn missie.....

Ik zou het heel fijn vinden om te horen wat anderen denken. Bedankt voor het meedenken alvast!

. Dan heb je hetzelfde effect als wanneer hij altijd een outdoor deken over zal hebben...........